graatsia

neljapäev, veebruar 16, 2006

võluvad kohvikud

Viimasel ajal on mind võlunud kohvikud. Väga mõnusalt koheldi mind Musis, läksin kohale, ent kahjuks ei mahtunud seal kuhugi. Tavapärase kätelaiutamise asemel võeti hoopis kõne samalaadsesse asutusse ja uuriti, kas neil jagub veel lauapinda kahele kliendile. Sinna mahtus ja nõnda läksingi Musi sõprusvinoteeki mõnulema.

Teine tore seik juhtus Catwalk`s. Äkitsi asetas sinisilmne kelner lauale klaasid vahuveiniga ja teatas, et Kristina olümpiavõidu puhul teeb kohvik välja. Ilus. Päev muutus veelgi rõõmsamaks.

1 Comments:

  • A mulle tegi Estonian Air välja sama asja pärast. Või tegelikult siis selle pärast, et nad just vedasid Kikut. Kõigepealt teadvustas stuardessitädi kahes keeles, et näete, nüüd on meil selline situatsioon. Siis suristas ka Kiku mikrofoni ja kalpsas mööda kabiini ringi tõre fotograafionu kannul. Nojah, ma juba lennujaamas panin tähele, et mingi jama on. Tegelikult oli hoopis nii, et lösutasin toolil ja nagu kuulsin, et Mirjamini hääl oleks. Kas poleks tore? Läksin siis asja tsekkima ja hoopis nagu oleks Kikukaku olnud. No ma ei hakanud punnitama. Ennem muidugi jäi Jüri Tamm kaadrisse ja kari muid kahtlaselt sporditegelaste moodi härrasid. Hiljem tundus üks väga ühe tõreda spordikommentaatori moodi olevat.

    Mul oli aga just digicanoni aku tühjaks saanud ja ainult film nokkis. Õnneks olin just teleobjektiivi kabedama fixobjektiivi vastu välja vahetanud ja sain ka ühele tropile kaamera pihku pistetud, et pildista nüüd. Punnitas ja pildistas. Peale jäi siis mina kenasti kaamerasse vaatamas ja Kiku vaatas ka kuhugile. Nojah.

    Kõige selle aktsiooni käigus sain aga oma naabriga jutu peale. Selgus, et härra on hungarlane ja tegutseb Brüsselis. Tal polnud just kõige edulisem lennuilm täna. Muuseas selgitas härra hungarlane mulle, et soome ja eesti keel on nagu hungari keel, ainult et valede sõnadega. Et ta kuuleb, et näe hungari keel, aga mõhkugi ei saa aru...

    By Anonymous Anonüümne, at laupäev, märts 04, 2006  

Postita kommentaar

<< Home